Kontakt

Vizitka podjetja:

DARKO MARIN S.P
UGASLE PEČI 16 2391 PREVALJE

TEL: +386 (0)40 634 457
FAX: 02 82 17 603
E-MAIL: daromont1@gmail.com


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA :

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1).Podjetje Daromont se zavezuje, da bo poslovanje spletne trgovine v skladu z vso veljavno zakonodajo. Podjetje Daromont, Darko Marin s.p.. si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave. Cene izdelkov v spletni trgovini podjetja Daromont so z DDV (vsebujejo 22 % DDV). Podjetje Daromont, Darko Marin s.p.. je davčni zavezanec, ID za DD: SI 76704955. Cene so označene v EUR. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in podjetjem Daromont, Darko Marin s.p. v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe. Dobavni rok: Spletna trgovina Daromont želi čim bolj ustreči željam vseh kupcev.Za določitev točne ure dostave vas bo predhodno poklical naš pooblaščeni dostavljavec. Dostava izdelkov poteka le ob delovnih dnevih. Ponudnik se trudi, da bo blago dostavljeno do naročnika v najkrajšem možnem času. Po oddaji naročila prejme naročnik obvestilo po elektronski pošti o oddanem naročilu, ki vsebuje informacijo o vsebini naročila in načinu plačila . Ob odpremi naročila vas obvestimo na e-mail ter vam sporočimo vse podatke vašega paketa. V primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja, stroškov dostave ni. Osebni prevzem blaga je možen samo po predhodnem dogovoru in najavi na telefonsko številko 040 634 457.

DOSTAVA :

Dostava blaga se vrši v najkrajšem možnem času. Roki dobave za naslednje izdelke so: PVC vrata, okna ali balkonska vrata v BELI barvi: 2-3 tedne PVC vrata, okna ali balkonska vrata v DEKORJU: 3-6 tednov, odvisno od barve ALU vrata in okna: 4-6 tednov ALU rolete in komarniki: 2-5 delovnih dni Notranje ALU žaluzije: 2-5 delovnih dni Brezplačna dostava: Pri naročilih žaluzij nad 200 EUR, krije stroške dostave za naročeno blago podjetje Daromont. Pri naročilu rolet ali komarnikov nad 1500 EUR, krije stroške dostave za naročeno blago podjetje Daromont. Pri naročilu oken in vrat nad 3000 EUR, krije stroške dostave za naročeno blago podjetje Daromont.

NAČINI PLAČILA:

Na voljo imate več različnih načinov plačila. Vam najustreznejši način plačila izberete v postopku nakupa blaga. Plačilo po predračunu: Naročeno blago plačate s plačilnim nalogom UPN (univerzalni plačilni nalog): • v spletni banki (Klik, Abanet, Bank@Net ...), • na kateri koli banki ali pošti v Sloveniji. Vse potrebne podatke za avansno plačilo na naš račun, vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš e-naslov. Pri plačilu naročenega blaga na podlagi predračuna se blago odpošilja po prejetju plačila na TRR podjetja oz. po prejetju potrdila o uspešno izvršenem plačilu, ki ga lahko pošljete na e-naslov spletne trgovine daromont1@gmail.com Plačilo s sistemom PayPal: V primeru da izberete način plačila PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Plačilo je na našem PayPalu računu vidno v roku nekaj minut, v kolikor potrdila o plačilu ni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov, ki ste ga pustili ob oddaji naročila. Pri plačilo s sistemom PayPal se dodatno zaračuna 3% provizije.

NAKAZILA IZ TUJINE:

Nakazilo preko bank izven Slovenije izvedite z reguliranim čezmejnim plačilom SEPA. Ob nakazilu izpolnite IBAN in BIC. BANK NAME: Nova Ljubljanska banka d.d. IBAN : SI56 0245 3025 4656 027 BIC/SWIFT koda za nakazila v EUR: LJBASI2X

REKLAMACIJE, VRAČILA, GARANCIJE IN STVARNE NAPAKE:

Če ste prejeli neustrezno število izdelkov, ki se razlikuje od naročene količine oziroma od količine na prevzemnih dokumentih. Če je do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavno službo, ki vam je pošiljko dostavila. Kontaktni podatki vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga od dostavljalca.

POŠKODBE PRI TRANSPORTU:

Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru fizičnih poškodb pošiljke, v primeru da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu , ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost. Prosimo, da o poškodbi pošiljke obvestite tudi naročniško službo spletne trgovine daromont1@gmail.com Prosim, če poškodovano pošiljko zabeležite tudi s fotoaparatom. Na voljo imate več različnih načinov plačila. Vam najustreznejši način plačila izberete v postopku nakupa blaga. Plačilo po predračunu: Naročeno blago plačate s plačilnim nalogom UPN (univerzalni plačilni nalog): • v spletni banki (Klik, Abanet, Bank@Net ...), • na kateri koli banki ali pošti v Sloveniji. Vse potrebne podatke za avansno plačilo na naš račun, vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš e-naslov. Pri plačilu naročenega blaga na podlagi predračuna se blago odpošilja po prejetju plačila na TRR podjetja oz. po prejetju potrdila o uspešno izvršenem plačilu, ki ga lahko pošljete na e-naslov spletne trgovine daromont1@gmail.com Plačilo s sistemom PayPal: V primeru da izberete način plačila PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Plačilo je na našem PayPalu računu vidno v roku nekaj minut, v kolikor potrdila o plačilu ni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov, ki ste ga pustili ob oddaji naročila. Pri plačilo s sistemom PayPal se dodatno zaračuna 3% provizije. Nakazila iz tujine: Nakazilo preko bank izven Slovenije izvedite z reguliranim čezmejnim plačilom SEPA. Ob nakazilu izpolnite IBAN in BIC. BANK NAME: Nova Ljubljanska banka d.d. IBAN : SI56 0245 3025 4656 027 BIC/SWIFT koda za nakazila v EUR: LJBASI2X Reklamacije, vračila, uveljavljanje garancije in stvarne napake: Če ste prejeli neustrezno število izdelkov, ki se razlikuje od naročene količine oziroma od količine na prevzemnih dokumentih. Če je do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavno službo, ki vam je pošiljko dostavila. Kontaktni podatki vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga od dostavljalca. Poškodbe pri transportu: Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru fizičnih poškodb pošiljke, v primeru da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu , ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost. Prosimo, da o poškodbi pošiljke obvestite tudi naročniško službo spletne trgovine daromont1@gmail.com
Prosim, če poškodovano pošiljko zabeležite tudi s fotoaparatom.

VRAČILO BLAGA:

Fizične osebe imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na kontaktni e-naslov: daromont1@gmail.com sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na naš kontaktni e-naslov, mora prejeto blago na naš naslov vrniti najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Če želite izdelek vrniti na naš naslov brez predhodne odpovedi, morate izjavo o odstopu od pogodbe ali izpolnjen obrazec za vračilo blaga dodati k izdelku; zgolj vračilo izdelka ne šteje kot odstop od pogodbe.

REKLAMACIJE:

V primeru reklamacije blago vrnite na spodnji naslov prosimo vas tudi, da nas o vaši nameri predhodno obvestite na e-mail : daromont1@gmail.com ali na tel.: 040 634 457 Vračilo izdelkov: Pri vračilu obvezno priložite kopijo računa in obrazec za vračilo blaga. Če nam boste poslali izdelek brez računa in pravilno izpolnjenega obrazca za vračilo blaga, vas bomo z e-pošto zaprosili za manjkajočo dokumentacijo. Prosimo, da upoštevate, da kot datum prejema izdelka šteje datum, ko prejmemo izdelek in celotno zahtevano dokumentacijo. V primerih, ko zahtevane dokumentacije ne boste dostavili v roku 7 dni po oddaji našega obvestila, vam bomo izdelek na vaše stroške vrnili.

GARANCIJE:

Vsi izdelki v prodaji v Spletni trgovini Daromont imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji, Avstriji in Nemčija. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na podjetje Daromont. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material. Garancija se uveljavlja s kopijo računa. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku, bodo na servisu odpravili brezplačno.


ZA NAROČILA IN POVPRAŠEVANJA NAM PIŠITE V KONTAKTNI OBRAZEC

Kontaktni obrazec


Polja označena z (*) so obvezna.